PÖRSSITIEDOTE 26.02.2008

KORJAUS: PÖYRY OYJ:N VUOSIKERTOMUS JA VUOSIKOOSTE 2007

18.2.2008 klo 12.15 lähetettyä tiedotetta on korjattu. Lisätty liitteet: Liiketoimintakatsaus 2007, Tilinpäätös 2007 ja Vuosikooste 2007.

Alla tiedote uudelleen.

Pöyryn Oyj:n Vuosikertomus 2007 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä. Vuosikertomus on saatavilla yhtiön internet-sivulta www.poyry.com kohdasta Uutiset ja julkaisut, josta vuosikertomuksen voi myös tilata.

Vuosikooste Pöyryn vuonna 2007 julkaisemista pörssitiedotteista ja pörssi-ilmoituksista on saatavilla yhtiön vuosikertomuksen Tilinpäätös 2007 -liitteestä ja yhtiön internet-sivulta www.poyry.com kohdasta Uutiset ja julkaisut.

Pöyry on globaali energia-, metsäteollisuus- sekä infrastruktuuri- ja ympäristöaloihin keskittynyt konsultointi- ja suunnitteluyritys. Pöyryn liikevaihto vuonna 2007 oli noin 720 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa on 7300 asiantuntijaa.

Erkki Pehu-Lehtonen

Teuvo Salminen