PÖRSSITIEDOTE 25.02.2009

Pöyry Oyj:n vuosikertomus ja vuosikooste 2008

PÖYRY OYJ          Pörssitiedote 25.2.2009 klo 16.20

Pöyryn Oyj:n Vuosikertomus 2008 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä. Vuosikertomus on saatavilla yhtiön internet-sivulta www.poyry.com kohdasta Investors / Uutiset ja julkaisut, josta vuosikertomuksen voi myös tilata.

Pöyryn vuoden 2008 vuosikooste on saatavilla yhtiön vuosikertomuksen Tilinpäätös 2008 -liitteestä ja yhtiön internet-sivulta www.poyry.com kohdasta Investors / Uutiset ja julkaisut.

Heikki Malinen

Teuvo Salminen
toimitusjohtajan sijainen

Lisätietoja antaa:
Satu Perälampi, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, Pöyry Oyj

Pöyry on maailmanlaajuinen konsultoinnin ja suunnittelun asiantuntija, joka tarjoaa perusteellista toimialaosaamista ja innovatiivisia ratkaisuja asiakasyritystensä elinkaaren kaikkiin vaiheisiin. Toimimme seuraavilla aloilla: vesivoima, öljy ja kaasu, sähkö ja lämpö, uusiutuva energia, sellu- ja paperiteollisuus, kemian prosessiteollisuus, liikennejärjestelmät, vesi ja ympäristö sekä rakentamisen palvelut. Palveluksessamme on 8000 asiantuntijaa 49 maassa.