PÖRSSITIEDOTE 11.02.2010

Pöyry Oyj:n vuosikertomus ja vuosikooste 2009

PÖYRY OYJ          Pörssitiedote 11.2.2010 klo 16.20

Pöyry Oyj:n Vuosikertomus 2009 on julkaistu suomen- ja englanninkielisenä. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Vuosikertomus on saatavilla yhtiön internet-sivuilta www.poyry.com kohdasta Investors/Julkaisut, josta vuosikertomuksen voi myös tilata.

Pöyryn vuoden 2009 vuosikooste on saatavilla yhtiön internet-sivuilta www.poyry.com kohdasta Investors/Julkaisut.

Lisätietoja antaa:

Sanna Päiväniemi, johtaja, sijoittajasuhteet, Pöyry Oyj

puh. 010 33 23002

Pöyry on maailmanlaajuisesti toimiva konsultointi- ja suunnitteluyhtiö, joka keskittyy tasapainoisen kestävän kehityksen ratkaisuihin. Tarjoamme asiakkaillemme integroitua liikkeenjohdon konsultointia, monimuotoisten projektien kokonaisratkaisuja sekä alan parasta suunnittelua ja projektinvalvontaa. Meillä on syvällistä toimialaosaamista energia-, teollisuus‑, kaupunki- ja liikenne- sekä vesi- ja ympäristösuunnittelun aloilla. Yhteensä 7000 asiantuntijaamme toimivat sekä paikallisesti että maailmanlaajuisesti noin 50 maasta käsin. Vuonna 2009 Pöyryn liikevaihto oli 674 miljoonaa euroa. Pöyryn osake on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä (Pöyry Oyj: POY1V).

www.poyry.com