PÖRSSITIEDOTE 15.02.2018

Pöyry Oyj: Pöyryn vuosikatsaus, yritysvastuuraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2017 julkaistu

Pöyry Oyj          Pörssitiedote 15.2.2018 klo 12.00

Pöyry Oyj on tänään julkaissut vuosikatsauksen, yritysvastuuraportin sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2017. Vuosikatsaus 2017 sisältää tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen.

Yritysvastuuraportti ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on annettu hallituksen toimintakertomuksesta erillisinä dokumentteina. Yritysvastuuraportti sisältää kirjanpitolain 3a luvun mukaisen selvityksen muusta kuin taloudellisesta tiedosta.

Vuosikatsaus 2017, yritysvastuuraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat PDF-tiedostoina tämän tiedotteen liitteenä. Ne ovat saatavilla suomen- ja englanninkielisinä Pöyryn internetsivuilla osoitteessa www.poyry.com.

Lisätietoja:
Juuso Pajunen, talousjohtaja
puh. 010 33 26632

Pöyry on kansainvälinen konsultointi- ja suunnitteluyhtiö. Tarjoamme asiakkaille lämpö- ja sähkövoiman tuotantoon, siirtoon ja jakeluun, metsäteollisuuteen, biojalostukseen ja kemianteollisuuteen, kaivos- ja metalliteollisuuteen sekä infraan, vesihuoltoon ja ympäristöön liittyviä palveluja. Kehitämme yhdessä älykkäitä ratkaisuja ja hyödynnämme viimeisimpiä digitaalisia innovaatioita. Pöyryn liikevaihto vuonna 2017 oli 522 miljoonaa euroa, ja yhtiön osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssissä. Noin 5 500 asiantuntijaa. 40 maata. 115 toimistoa.