PÖRSSITIEDOTE 17.02.2011

Pöyryn vuosikertomus vuodelta 2010 julkaistu

PÖYRY OYJ          Pörssitiedote 17.2.2011 klo 18:50

Pöyry Oyj on tänään 17.2.2011 julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2010. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen sekä koosteen vuoden 2010 pörssitiedotteista.

Vuosikertomus on PDF-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä ja saatavilla myös Pöyryn internetsivuilla osoitteessa www.poyry.com suomen- ja englanninkielisinä.

Lisätietoja antaa:
Sanna Päiväniemi, johtaja, sijoittajasuhteet, Pöyry Oyj
puh. 010 33 23002

Pöyry on maailmanlaajuinen konsultointi- ja suunnitteluyhtiö, joka on sitoutunut tasapainoiseen kestävään kehitykseen ja vastuulliseen liiketoimintaan. Laatu ja luotettavuus toimintamme ydinajatuksena tarjoamme asiakkaillemme alan parasta liikkeenjohdon konsultointia, kokonaisratkaisuja sekä suunnittelua ja valvontaa. Syvällinen toimialaosaamisemme käsittää energia-, teollisuus-, kaupunki ja liikenne- sekä vesi- ja ympäristöalat. Pöyryn palveluksessa on 7 000 asiantuntijaa noin 50 maassa - paikallisesti sekä maailmanlaajuisen verkostomme kautta. Vuonna 2010 Pöyryn liikevaihto oli 682 miljoonaa euroa. Pöyryn osake on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä.

www.poyry.com